fredag 30 september 2011

Sista september, 20° varmt och soligt....

I bland är ju livet bara för härligt! Som när en släng
av brittsommar kommer som en riktig överraskning,
precis när man tagit fram höstjackorna, satt igång pellets-
brännaren och börjat plocka fram stearinljusen att mysa vid.
Så finns den bara där, sommarens sista suck. Man slänger
av sig jackan, tar på sig dom fula foppatofflorna och 
ger sig ut i trädgården för att njuta av vad den härliga brittsommaren
har att ge oss. Snacka om vardagslyx! Snacka om vitaminer
till en trött själ!

Jag satte på macrolinsen på objektivet, tog med mig kameran
ut i min trädgård och letade reda på det där man inte
lägger märke till eller ids glädjas åt när den stressiga vardagen
med alla måsten tränger sig på. Det var ju vad min läkare
sa att jag kulle göra - så då gör jag det! Njuter av det lilla,
och mindre än det här, blir det knappt! :o)















Det var en härlig stund i solen och trädgården. Det är sånt man
mår gott ända in i själen av! Hösten är ofta tråkig, urrig och mörk -
men kan också vara helt underbar!


1 kommentar:

  1. Härliga bilder du visar, ja man kan knappt tro det är sant med sådant fint väder, hoppas det håller i sig lite till! (:D

    SvaraRadera

Tack snälla Du för kommentaren! :o)