torsdag 1 mars 2012

Det gror!

Sambons chili gror och växer så det knakar.
Nu är dom omskolade en första gång.
Och jag har dessutom börjat skola om mina penséer.
Men det börjar bli lite ont om plats här hemma :-/
"Tomten jag vill ha ett växthus till jul..."
*nynnar*

Äntligen har salvian börjat gro! Jag sådde frön
7/2 och hade nästan gett upp hoppet. Men i en cell
i brättet gror det i alla fall! :-)
I dag har vi haft ett riktigt vårväder, precis som 
resten av Sverige verkar ha haft. Det är så underbart!
Jag har hittat vårtecken lite här, och lite där....
Mina krokusar börjar sticka upp, och hos grannen
hittade jag några snödroppar!!

Fast tittar man sig runt i just min trädgård, ser det
ut som att våren är långt ifrån här! Usch, vad 
mycket snö vi har kvar!!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack snälla Du för kommentaren! :o)