torsdag 8 juli 2010

Lilja!

Idag när jag som vanligt satt på yttertrappen med
min kaffekopp och tittade ut på trädgården såg jag
till min häpnad att liljan som jag stolt visat mamma
igår kväll, och som då bara var knoppar, hade
slagit ut! Så vacker! Sprang såklart in och hämtade
kameran.
Liljan är inget jag har planterat själv, den kom som en
liten överraskning från tidigare husägare :o) Vilket gör det
hela ännu roligare!

Jag älskar att fota blommor och nu börjar vår trädgård
så sakta blomma. Det känns helt fantastiskt roligt och
spännande att få se! Kamerabatteriet kommer att vara
laddat :o)
Jordgubbarna har blommat ett tag nu så vi väntar tålmodigt
på att få smaka.
Denna blå blomma har jag ingen aning om vad den
har för namn. Men vacker är den! Det växer
några stänglar, ca 50-60 cm höga lite här och där
i trädgården.....

Ta nu hand om Dig!
/Ina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack snälla Du för kommentaren! :o)