söndag 11 juli 2010

Vatten...

börjar bli en bristvara i naturen nu. Inte för att jag
klagar på vädret! Jag njuter till 200% just nu. Men
blommorna, bärbuskarna och annat man har i
trädgården börjar se lite trött ut....:o) Tur man har
vattenkannor och slangar att skämma bort törstiga
trädgårdsmedlemmar med!
Mina dubbla petunior är bara FÖR vackra! Dom växer
så det knakar och verkar trivas alldeles förträffligt hemma
hos mig. Nästa år blir det fler såna!

Resten av trädgården blommar också. Det är så ljuvligt
att gå min lilla runda varje morgon och varje kväll för
att se vad som hänt under natten och dagen! Just nu
är det ju så att det är något nytt varje gång jag tittar.

Klicka gärna på bilderna för att se dom i större format.

Ta nu hand om er!
/Ina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack snälla Du för kommentaren! :o)